Load:
|
1. komponenta
Lecture type | Total |
Laboratory exercises |
15 |
Lectures |
30 |
Seminar |
30 |
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
|
Description:
|
Training for development of inclusive curriculum and construction of partnership with parents/guardians of children with special needs.
|
Literature:
|
- .Pregled i mogućnosti zadovoljavanja posebnih potreba djece s teškoćama u odgoju i obrazovanju i skrbi u inkluzivnoj kulturi.
- Udžbenik u pet poglavlja postupno vodi čitatelje kroz proces usvajanja pojedinačnih skupova ishoda učenja koji osiguravaju temelje za inicijalno i cjeloživotno učenje odgoja i obrazovanja u inkluzivnom društvu.
- Upoznati odrednice za dijagnoze neurorazvojnih poremećaja sa medicinskog modela ( intelektualne onesposobljensoti. komunikacijski poremećaji, poremećaji iz spektra autizmaDeficit pažnje, hiperaktivni poremećaj).
- Istaknuti izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja djece s teškoćama, promišljati o perspektivi obogaćivanja i različitosti u odgoju i obrazovanju, informacije o teorijama učenja na kojima se temelji odgojno obrazovna inkluzija
|
Optional literature:
|
- Utjecaj politika i filozofskih pravaca na stvaranje vrijednosti i uvjerenja u odnosu na djecu s teškoćama u razvoju.
- Zora Zuckerman: Summa pedagogica . inkluzivno obrazovanje učenika s razvojnim teškoćama
- Metode otkrivanja predispozicija prema čitanju i pisanju prije odlaska u školu.
- Esmeralda Sunko: Pravni okvir odgoja i obrazovanja djece s teškoćama u Republici Hrvatskoj
|
Prerequisit for:
|
Enrollment
:
Attended
:
Developmental Psychology 1
Attended
:
Developmental Psychology 2
Attended
:
Pedagogy of Early and Preschool Education 1
Attended
:
Pedagogy of Early and Preschool Education 2
Attended
:
Psychology of Early Learning
|