Ovo web sjedište koristi tehnologiju "kolačića" (eng. cookie) da bi se korisnicima prikazao dinamičan i personaliziran sadržaj, te su oni nužni za ispravan rad. Ako nastavite pregledavati ove stranice, kolačići će biti korišteni u suradnji s vašim preglednikom Weba.
Tim Srca izveo je aplikativno rješenje kojim se na lak i jednostavan način može generirati i ispisati elektronska potvrda o statusu studenta. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta zatražilo je od Srca da u okviru aktivnosti oko izgradnje sustava e-Građani izvede novu uslugu koja bi svim studentima omogućila da zatraže i dobiju dokument kojim se može dokazati studentski status sukladno evidenciji izdanih studentskih isprava.
U vremenu od 1. kolovoza 2022. godine do 19. kolovoza 2022. godine djelatnice Studentske službe neće raditi zbog korištenja kolektivnog godišnjeg odmora.
Na 10. sjednici Fakultetskog vijeća Filozofskog fakulteta u Splitu donesena je Odluka o utvrđivanju iznosa upisnina, školarina i ostalih naknada u akad. god. 2022./2023.
Odluka
Sistematski pregled za studente 1. godine preddiplomskih dvopredmetnih studija održat će se prema objavljenom rasporedu na adresi:
Bijankinijeva 13, Split
Ambulanta "Bačvice", tel: 021/315-684
Nadležna liječnica: Ina Utrobičić, dr. med. spec. školske medicine
Poziv za sistematski pregled
Rotary Klub Kaštela objavljuje natječaj za stipendiranje izvrsnih i redovitih studenata u RH za 2021./2022. ak. godinu
Uvjeti natječaja:
1. Dodjeljuju se ukupno tri stipendije, za redovitog studenta/studenticu visokih učilišta.
2. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju redoviti studenti na preddiplomskim sveučilišnim studijima, diplomskim sveučilišnim studijima, integriranim preddiplomskim i diplomskim sveučilišnim studijima, preddiplomskim stručnim studijima i specijalističkim diplomskim stručnim studijima na nekom od visokih učilišta u RH ako:
- imaju prijavljeno prebivalište na području grada Kaštela,
- nisu, osim iz opravdanih razloga, ponavljali godinu studija (vrijedi za studente trećeg i kasnijih semestara studija),
- prosjek ocjena iz položenih ispita u dosadašnjem studiju najmanje 4,0 (vrijedi za studente trećeg i kasnijih semestara studija), odnosno,
- prosjek ocjena zadnje godine srednjoškolskog obrazovanja najmanje 4,5 (vrijedi za studente koji su upisali prvu godinu studija),
- nisu stariji od 26 godina,
- ne ostvaruju pravo na stipendiju po nekoj drugoj osnovi
3. U slučaju istih uvjeta prednost pri dodjeli stipendija imaju pristupnici koji su lošijeg socijalno-ekonomskog statusa, pristupnici bez jednog ili oba roditelja te pristupnici iz obitelji s petero i više djece.
Novčani iznos stipendije:
Stipendije se dodjeljuju za razdoblje od deset mjeseci trajanja akademske godine.
Mjesečni iznos stipendije je 800 kn
Odabranim stipendistima stipendije će se isplaćivati do 15. u mjesecu za prethodni mjesec, počevši od 1. listopada tekuće godine, dok će se stipendija za listopad i studeni uplatiti retroaktivno nakon odabira.
Rokovi i potrebna dokumentacija:
1. Obrazac za prijavu dostupan je na sljedećoj poveznici:
https://www.kastela.org/.../2021/12/ObrazacZaPrijavu.docx
2. Obrazac za prijavu potrebno je ispuniti elektronički te zajedno s ostalom obveznom dokumentacijom poslati elektroničkom poštom na adresu stipendije.rckastela@gmail.com
3. Rok za prijavu je 23.12.2021.
4. O rezultatima natječaja pristupnici će biti obaviješteni elektroničkim putem do 10.1.2022.
5. Pristupnici cjelokupnu dokumentaciju dostavljaju u presliku. Na natječaj se, pod ravnopravnim uvjetima, imaju pravo javiti osobe oba spola. Izrazi koji se koriste u ovom natječaju, a imaju rodno značenje, koriste se neutralno i odnose se jednako na oba spola.
Dodatne informacije na stipendije.rckastela@gmail.com
ROTARY KLUB KAŠTELA
Don Frane Bege 27
21214 Kaštel Kambelovac
https://www.facebook.com/RotaryKastela/
Poduzetnički centar Split zajedno sa Studentskim poduzetničkim inkubatorom Ekonomskog fakulteta u Splitu, u sklopu projekta “Studentski
digitalni HUB”, pripremili su novi set radionica i edukacija za studente i mlade. U listopadu nas očekuju edukacije na temu "Timski rad i umrežavanje":
12. listopada s početkom u 10:00h, Tanja Kranjec iz tvrtke Integra znanja na temu “ Timski rad & networking "
14. listopada s početkom u 16:00h, Peter R. Hewitt iz tvrtke Triloque na temu “ Energizer - Catalyzing Success in the Organization ”
20. listopada s početkom u 10:00h, Ivana Tišljar iz tvrtke HUTA, na temu “ Pet najvažnijih osobina timskih igrača ”
Sve edukacije održavaju se online preko Zoom platforme. Svi polaznici koji prođu sve edukacije iz ovog područja dobit će potvrdu za sudjelovanje u vidu digitalno potpisane vjerodajnice sukladno EU Akcijskom planu za digitalno obrazovanje (2021.-2027.). Prijave za navedene radionice mogu se pronaći poveznici ili na društvenim mrežama Studentskog poduzetničkog inkubatora.
AIESEC je globalna, nevladina i neprofitna organizacija mladih osnovana s ciljem poticanja osobnog i profesionalnog razvoja mladih ljudi (18-30 godina) s naglaskom na razvoj liderskih vještina. Trenutno vrše regrutacije novih članova, stoga ako pripadaš navedenoj dobnoj skupini te želiš postati dio najveće organizacije mladih i steći praktična iskustva prijavu izvrši na sljedećem linku: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfv-RQjK41oq7n7puEpKyti6AIbqo1EyOndpRhJFOG_xXfPSw/viewform?fbzx=2236662133792330133
Cilj organizacije postiže se kroz stručne i volonterske prakse diljem svijeta na kojima studenti i mladi ljudi imaju priliku razviti svoje liderske vještine i usvojiti praktična znanja iz područja u kojem studiraju, a sve kroz rad na projektima i poslovima u tvrtkama i nevladinim organizacijama.
Godišnje AIESEC generira oko 500 stručnih i 1500 volonterskih praksi, što nam daje brojku od 20 000 mladih ljudi koji su unaprijedili svoja znanja i postali konkurentniji na tržištu rada.
Kao član ove organizacije imat ćeš priliku, između ostalog, izraditi marketinšku strategiju, otputovati na praksu, ugostiti strane praktikante, poboljšati svoje znanje engleskog jezika i još mnogo toga…
Naravno, dobra zabava je uvijek zajamčena!
Što čekaš?
Učlani se i potvrdi tezu kako liderstvo mladih nije opcija već njihova odgovornost!
Srdačan pozdrav,
--
Frane Bešker
Local Commitee President Split
Primatelj: Filozofski fakultet u Splitu, Poljička cesta 35
IBAN ili broj računa primatelja: HR5124070001100571320
REDOVITI STUDENTI:
Model i poziv na broj za upisninu: 00-841 (opis plaćanja: troškovi upisa za akad. god. 2021./2022.)
– 350,00 kn (ponavljači i studenti viših godina)
Model i poziv na broj za školarinu: 00-840 (opis plaćanja: troškovi školarine za akad. god. 2021./2022.)
- školarinu plaćaju samo oni studenti koji su u prethodnoj akademskoj godini ostvarili manje od 55 ECTS bodova. Školarina se plaća prema broju ostvarenih ECTS bodova u prethodnoj akademskoj godini, kako je to navedeno u Odluci o utvrđivanju iznosa upisnine, školarina i ostalih naknada u akad. god. 2021./2022.
IZVANREDNI STUDENTI:
Model i poziv na broj za upisninu: 00-241 (opis plaćanja: troškovi upisa za akad. god. 2021./2022.) – 350,00 kn (ponavljači i studenti viših godina)
Model i poziv na broj za školarinu: 00-240 (opis plaćanja: troškovi školarine za akad. god. 2021./2022.)
- školarina se plaća prema Odluci o utvrđivanju iznosa upisnine, školarina i ostalih naknada u akad. god. 2021./2022.
Dodatni ispitni termin (dekanski rok) će se održati u utorak, 28. rujna 2021. u 12 sati. Dekanskom roku mogu pristupiti: a) svi studenti Filozofskog fakulteta u Splitu kojima zbog nepoloženog jednog ispita prijeti gubitak prava na nastavak studiranja upisanog studija; b) svi studenti III. godine preddiplomskih studijskih programa, a koji zbog: - nepoloženog jednog ispita, i/ili - neocijenjenog završnog rada/ispita nisu ostvarili potrebne uvjete za upis na diplomski studij. III. Studenti koji žele pristupiti ovom dodatnom ispitnom roku trebaju prijaviti ispit prijavnicom. Prijavnice će se zaprimati u ponedjeljak, 27. rujna od 9 do 12 sati u Službi za studentske poslove.
Poštovani studenti,
Nastava za studente svih godina preddiplomskih studija, integriranog studija i druge godine diplomskih studija počinje u utorak, 28. rujna 2021. godine prema rasporedima objavljenima na mrežnim stranicama odsjeka. Nastava za studente prve godine diplomskih studija počinje u ponedjeljak, 4. listopada. U ponedjeljak, 27. rujna s početkom u 9 sati organizirat će se primanje studenata prve godine preddiplomskih studija i integriranog studija prema rasporedu koji će biti naknadno objavljen.
Zbog epidemioloških mjera, prilikom boravka u zgradi Fakulteta, svi korisnici zgrade su se dužni pridržavati Protokola ponašanja koji je objavljen na mrežnoj stranici Fakulteta.
Nastava će se, sukladno smjernicama Ministarstva znanosti i obrazovanja te Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, održavati u zgradi Fakulteta poštujući propisane epidemiološke mjere. Mole se studenti da tijekom boravka u zgradi nose maske, da u zgradu Fakulteta ne dolaze sa respiratornim simptomima i povišenom tjelesnom temperaturom dok ne utvrde eventualnu potrebu za (samo)izolacijom te da prilikom prvog dolaska u zgradu ispune i potpišu obrazac kojim preuzimaju obvezu mjerenja tjelesne temperature prije dolaska u zgradu Fakulteta.
Nastavni satovi će se realizirati u skraćenom obliku (u trajanju od 40 minuta, odnosno 80 minuta u blok-satu) kako bi se osiguralo vrijeme za prozračivanje prostorija.
Za sve upite, pozvani ste kontaktirati prodekanicu za nastavu i studentska pitanja, pročelnike odsjeka ili Službu za studentske poslove.
Želimo vam uspješan početak nove akademske godine!
U vremenu od 2. kolovoza 2021. godine do 20. kolovoza 2021. godine djelatnice Studentske službe neće raditi zbog korištenja kolektivnog godišnjeg odmora.