- R. Stradling, Nastava europske povijesti 20. stoljeća, Srednja Europa, Zagreb 2003.
D. Trškan, Provjera i ocjenjivanje znanja u nastavi povijesti, Srednja Europa, Zagreb 2005.
D. Agičić, Nastava povijesti u Hrvatskoj, Povijest u nastavi 2/2003., str. 141-147.
S. Koren, Promjene u nastavnom planu i programu za osnovne škole u Republici Hrvatskoj tijekom posljednjeg desetljeća, Povijest u nastavi 2/2003., str. 155-163.
M. Matijević i D. Radovanović, Nastava usmjerena na učenika. Zagreb 2011.
C. Kyriacou, Temeljna nastavna umijeća, Zagreb 2001.
I. Rendić ? Miočević, Učenik istražitelj prošlosti, Zagreb 2000., Poglavlja: Spoznaja prošlosti: povijesno mišljenje, shvaćanje i znanje str. 26 - 31, Problemska nastava povijesti str. 38 - 49
Dodatak Preopruci Vijeća Europe o nastavi povijesti u 21. stoljeću, Povijest u nastavi 1/2003., str. 7-13.
|
- S. Koren, Promjene u nastavnom planu i programu za osnovne škole u Republici Hrvatskoj tijekom posljednjeg desetljeća, Povijest u nastavi 2/2003., str. 155-163.
I. Rendić ? Miočević, Učenik istražitelj prošlosti, Zagreb 2000., Poglavlja: Spoznaja prošlosti: povijesno mišljenje, shvaćanje i znanje str. 26 - 31, Problemska nastava povijesti str. 38 - 49
|